آشنایی با دماوند و مناطق دیدنی‌اش!

دماوند در جاده تهران به سمت فیروزکوه قرار دارد. به دلیل شرایط جوی و موقعیت کوهستانی این شهر همواره مورد توجه گردشگران و مسافران زیادی بوده است. به خصوص در تابستان که از هوای گرم کلافه شده‌اید، شب‌های خنک این شهر و روستاهای اطراف آن می‌تواند نظر شما را نسبت به تابستان عوض کند.

سفر شما به دماوند می‌تواند یک سفر هیجان‌انگیز و خاص باشد. چرا که هر نوع تفریحی در این مقصد برای شما محیا شده است. اگر به مکان‌ها تاریخی علاقه دارید، از برج شبلی که مربوط به قرن پنجم هجری قمری است، دیدن کنید. به غیر از این برج  امامزاده‌ها و مکان‌های تاریخی دیگری نیز در نقاط مختلف وجود دارند.

در محله روح‌افزا می‌توانید به آبشار جنگلک در دره گروبار بروید. وجود درختان بید و رود‌خانه در این ناحیه زیبایی آن را دو چندان کرده است. روستای زیبا و تاریخی ولیران در و روستای شلمبه در نزدیکی شهر دماوند نیز می‌تواند مقصد خوبی برای سفر شما باشد. در سفر خود می‌توانید به چشمه علی را که در دامنه ارتفاعات قرار گرفته، بروید. یا به روستای رود افشان در 103 کیلومتری تهران بروید و در غار رودافشان هیجان را تجربه کنید.

هر چه در این شهر بمانید دیدنی‌های بیشتری را کشف خواهید کرد. هر کدام از این جاذبه‌ها یک روز زمان شما را می‌گیرد. لذت ماندن در این شهر و دیدن تمامی نقاط طبیعی و بکر دماوند باعث می‌شود به فکر  اقامت چند روزه و اجاره خانه و باغ در دماوند بیافتید

در سایت اتاقک میتوانید به صورت مطمئن و سریع در دماوند ویلای مورد نظر خود را رزرو کنید :

چرا در دماوند ویلا یا باغ اجاره کنیم؟

با نزدیک شدن به فصل گرما مسافران زیادی به دماوند سفر می‌کنند. برای اقامت چند روزه در دماوند گزینه‌های زیادی پیش رو دارید. از هتل نمکی در مزرعه گردشگری خورشید گرفته تا بوم‌گردی‌ها و البته ویلا باغ‌ها، همه مراکز اقامتی مناسبی برای شما هستند.

در کنار ویلاهای فول امکانات، بوم‌گردی‌ها نیز گزینه خوبی برای اقامت محسوب می‌شوند. بوم‌گردی‌ها در روستاهای خسروان، سربندان و محمودیه با تمام امکانات آماده پذیرایی از شما هستند. معمولا بوم‌گردی‌ها فضای دلنشین و سنتی دارند اگر خواهان تجربه آرامش خاص هستید بوم‌گردی‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

وجود رستوران‌های سنتی، غذاهای محلی لذیذ، موسیقی محلی و باغ‌های میوه در نزدیکی این بوم‌گردی‌ها از جمله مزایای این مکان‌ها است. اما با این حال برخی ترجیح می‌دهند در یک مکان کاملا مستقل مستقر شوند. از این رو ویلا و باغ را انتخاب می‌کنند.

کسانی که از زندگی کسالت‌آور در آپارتمان‌‌ها خسته شده‌اند، اقامت و اجاره خانه و باغ در دماوند می‌تواند گزینه خوبی برایشان باشد. در این شهرستان به دلیل نزدیکی به تهران و آب و هوای خنک در تابستان افراد زیادی رفت و آمد می‌کنند. ویلاها و باغ‌های زیادی در اطراف دماوند ساخته شده است که پذیرای مسافران از شهرهای مختلف می‌باشد. خانه‌های باغی یا ویلاها با امکانات بسیار عالی مناسب برای اقامت چند روزه و حتی چند ماهه شما هستند.

علاوه بر شهر دماوند، روستاها و شهرهای اطراف نیز دارای امکانات اقامتی خوبی می‌باشند. اگر علاقه به یک ویلای شیک برای وقت گذرانی و شنا در استخر دارید، باید بگویم با اجاره خانه یا باغ در دماوند، می‌توانید به رویای خود برسید.

ویلاهای بزرگ با تمام امکانات و مبله در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در هر کجای دماوند که بخواهید می‌توانید ویلای مجهز اجاره کنید. یک ویلا با چشم‌انداز کوه دماوند و یا یک ویلا در مکانی سر سبز که از دیدنش سیر نمی‌شوید.

چگونه ویلا در دماوند اجاره کنیم!

اجاره ویلا در دماوند به راحتی امکان‌پذیر است. با سر زدن به سایت‌های معتبر در این زمینه، از جمله اتاقک می‌توانید اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید. از مزایا اجاره ویلا در دماوند هر چه بگوییم کم است. اجاره ویلا در دماوند به شما یک مکان کاملا مستقل با تمام امکانات از باغ گرفته تا استخر و جکوزی و مکانی برای بازی بچه‌ها ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید ویلاهای خوبی در شهر دماوند، آبسرد، روستای آیینه‌ورزان، خسروان و روستاهای معروف دیگر با آب و هوای مطبوع اجاره کنید.

هزینه اجاره ویلا در دماوند چقدر است؟

شاید هزینه اجاره ویلا کمی ترسناک به نظر برسد. به هر حال شما یک ویلای فول امکانات در موقیعتی عالی را در اختیار خواهید داشت. اما نگران نباشید اجاره خانه و باغ در دماوند با هر قیمتی که بخواهید در دسترس شما است.

به طبع هر چه امکانات ویلا بیشتر باشد اجاره آن نیز بالاتر‌ می‌رود. ویلاهای استخر دار با متراژ بالاتر کمی گران‌تر هستند. اما می‌توانید خانه‌های ساده‌تری را نیز در سایت‌ها رزرو اقامتگاه پیدا کنید که اجاره مقرون به صرفه‌تری‌ دارند.

باید گفت که فصل نیز عامل مهمی در اجاره بهای ویلاها و خانه‌های باغی در این شهر است. شش ماه اول سال که تعداد مسافران بیشتر می‌شود و تقاضا برای اجاره خانه و باغ در دماوند بالا می‌رود، به همین دلیل اجاره‌ها افزایش می‌یابد.

در ایام تعطیلات که پیک سفر است، اجاره‌ها افزایش کمی دارند. اما اگر مسافر همیشگی این شهر باشید می‌توانید با سر زدن به سایت‌های رزرو اقامت خانه مناسب خود را با کمترین قیمت پیدا کنید.

اجاره برخی خانه‌های روستایی و ساده البته با امکانات خوب در حدود 400 هزار تا 700 هزار تومان است. اگر مدت زمان بیشتری بمانید می توانید کمی تخفیف نیز بگیرید.

اما اجاره ویلاهای استخردار، دوبلکس و چند طبقه از دومیلیون تومان تا 5 میلیون تومان است. ویلاهای لوکس دارای چند اتاق خواب، اتاق‌های مستر، چند طبقه مستقل، محوطه‌سازی زیبا و دسترسی آسان به شهر هستند.


توصیه‌های ما به شما برای اجاره ویلا در دماوند

قبل از سفر به دماوند و تصمیم به اقامت در این شهر از اقامت‌گاه‌ها مطلع شوید. مراجعه به سایت‌ها شاید یکی از بهترین راه‌های پیدا کردن ویلای مناسب باشد. برای اجاره ویلا در دماوند با قیمت‌های مختلف رو به‌رو می‌شوید. اما نگران نباشید همیشه می‌توانید یک خانه خوب و تمیز با امکانات مناسب را برای اقامت چند روزه انتخاب کنید. شهرهای اطراف دماوند مانند آبسرد، آیینه‌ورزان و غیره ویلاهای عالی با امکانات خوب منتظر گردشگران شهرهای مختلف هستند.

شما می توانید برای اجاره ویلا و باغ در دماوند به سایت اتاقک که یکی از بهترین سایت ها در این زمینه است مراجعه نماید و بهترین ویلاها را با بهترین قیمت اجاره کنید. مطمئن باشید که پشتیبانی تیم اتاقک در طول سفر همراه شماست.

 

منبع: dornatrip