امنیت شبکه

 

 قبل از معرفی وب سایت تهران ترین نگاهی به معنی امنیت شبکه می اندازیم. 

امنیت شبکه شامل مقررات و سیاست‌های گرفته شده توسط مدیریت شبکه است که به منظور جلوگیری و نظارت بر دسترسی غیرمجاز، سوء استفاده، اصلاح، یا ایجاد محدودیت در شبکه‌های کامپیوتری و منابع قابل دسترس در شبکه، تدوین و اعمال می‌گردد.

کاربران یک شناسه و رمز عبور یا اطلاعات تصدیق کننده دیگری را انتخاب می کنند یا به آنها اختصاص داده می شود که به آن ها اجازه دسترسی به اطلاعات و برنامه های درون اختیاری خود را می دهد. امنیت شبکه انواع شبکه های کامپیوتری چه دولتی و چه خصوصی را پوشش می دهد که در مشاغل روزمره مورد استفاده قرار می گیرند: انجام معاملات و ارتباطات بین کسب و کارها، سازمان های دولتی و افراد. شبکه ها می توانند خصوصی باشند، مانند درون یک شرکت. امنیت شبکه در سازمان ها، بنگاه ها، و انواع دیگر موسسات نقش مهمی دارد. رایج ترین و ساده ترین راه حفاظت از یک منبع شبکه با اختصاص آن یک نام منحصر به فرد و یک رمز عبور مربوطه است.

 اما اگر به دنبال آموزش اصولی و حرفه ای امنیت شبکه هستید در ادامه وب سایتی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با دیدن ویدیو ها و مشاوره دقیق تر راه را برای پیشرفت در این زمینه برای خود آسان کنید. 

اما وب سایت یه صورت کامل تر باشگاه تهران ترین (https://tehrantrain.com/ ) چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد. 

وب سایت تهران ترین در سال ۱۳۹۷ توسط امیر و خیال خورشیدی تاسیس شد. 

این وب سایت تنها مرجع فروش فایل های ویدیویی نیست بلکه جامعه دانشجویان، کارآموزان و متخصصین حوزه شبکه های کامپیوتری و امنیت سایبری است.

 

خدمات باشگاه شبکه و امنیت تهران

 1 – تولید ویدیوهای آموزشی با کیفیت به صورت رایگان برای همه کاربران وب سایت

 

 2 – ارائه تمرین برای ویدیو های آموزشی و برگزاری جلسه های آنلاین  حل تمرین از طریق سرویسهای اینترنتی مثل اسکایپ

 

 3 – برگزاری دوره های آموزشی شبکه به صورت ویدیویی، همراه با پشتیبانی آنلاین و نامحدود از طریق تلگرام،واتساپ و اسکایپ

 

 4 – ارائه مشاوره آموزشی و شغلی به دو روش رایگان ( ویدیو های از قبل تولید شده در وب سایت ) و غیر رایگان ( تلفنی، اینترنتی و حضوری )

 

 5 – ارائه بورس آموزشی به بهترین اعضای باشگاه که از طریق آزمون آنلاین و مصاحبه فنی انتخاب می شوند

 

 6 – برگزاری دوره های مرتبط با بازار کار شبکه و امنیت:

 

  دوره مدیریت زمان –  انگلیسی برای متخصص شبکه –  دوره مدرس بین المللی

 

 7 – برگزاری دوره های کارآموزی شبکه و امنیت:

 

 این دوره ها بعد از دوره های آموزشی برگزار می شود. در تمام مدت دوره تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم در  اختیار کارآموزان قرار می گیرد تا با کمک مربیان باشگاه بتوانند سناریوهای رایج بازار را طراحی و پیاده سازی کنند. برای مثال :

 

 در دوره های کارآموزی زیرساخت شبکه دستگاه های سوئیچ، اکسس پوینت، روتر و فایروال سیسکو در اختیار کارآموزان قرار می گیرد. کارآموزان با در اختیار داشتن تجهیزات و ساعت های کار و تمرین با آنها از اعتماد به نفس و آمادگی فنی لازم برای ورود به بازار کار برخوردار می‌شوند. آنها می‌توانند به عنوان یک نیروی کار ماهر از جایگاه شغلی و درآمدی خوبی در بازار برخوردار شوند.

 

 8 – هر مدرس و دانشجوی فعال و ممتاز می تواند صفحه شخصی خود را در وب سایت داشته باشد.

 

 تمام فعالیت ها و رمز روند پیشرفت آنها در صفحه شخصی شان ثبت خواهد شد. این صفحات توسط موتور جستجوی گوگل قابل رهگیری و جستجو است.

 

 

 

در صورتی که نیاز به مشاوره شغلی و آموزشی در زمینه‌ی دوره‌های آموزشی زیر داشتید می‌توانید از طریق وب سایت باشگاه تهران ترین اقدام نمایید. 

 

برخی دوره‌های فعلی باشگاه امنیت شبکه تهران ترین (https://tehrantrain.com/)

 

دوره‌های آموزشی امنیت شبکه

دوره آموزش نتورک پلاس

آموزش سیسکو

دوره آموزشی سکیوریتی پلاس

آموزش امنیت شبکه 

آموزش پایتون

دوره های آِموزشی امنیت سایبری

دوره های آموزشی هک و امنیت